Zeeclo PO Urban Kids
Zeeclo PO Urban Kids 115,00 (IVA inclòs)
Back to products
Pegats d'Hidrogel pel Contorn d'Ulls | Mary Kay
Pegats d'Hidrogel pel Contorn d'Ulls | Mary Kay El preu original era: €45,00.El preu actual és: €40,50. (IVA inclòs)

Espardenyes bio Toni Pons

55,00 (IVA inclòs)

Venut per: Calçats Canal

Pertany a la col·lecció Orígens de Toni Pons, és una original espardenya amb dues tires creuades que li atorguen un aire molt estiuenc.
Color: blau marí.. Material extern: teixit de cotó. Material plantilla interior: teixit. Alçada del taló: pla.

SKU: N/A Categories: , Etiquetes: , , , ,
Enviament
Informació addicional
Número

18

,

19

,

20

,

21

,

22

,

23

,

24

,

25

,

26

,

27

,

28

,

29

,

30

,

31

,

32

,

33

,

34

,

35

,

36

,

37

,

38

,

39

,

40

,

41

,

42

,

43

,

44

,

45

,

46

,

47

,

48

,

49

,

50

Informació del venedor

Informació del venedor

  • Nom de la botiga: Calçats Canal
  • Venedor Maria Carme Canal Serrat
  • Adreça: plaça Nova, 16
    08513 Prats de Lluçanès
    Barcelona
  • No hi ha cap puntuació
More Products

SABATILLA DE CASA TONI PONS

25,00 (IVA inclòs)

Sabatilla de casa tipus esclop per a dona. Està feta de feltre reciclat a partir d'ampolles de plàstic recollides de l'oceà. S'elabora en tons llisos. La sola és plana, té 1,5cm de gruix i està feta de goma. Compta amb una plantilla extraïble amb una cunya de 2,5cm a la part del taló, que s'acobla a la sola i li dóna a la sabatilla un total de 3,5cm d'alçada. Tot l'interior està folrat de teixit. pertany a la col·lecció Slippers de Toni Pons i és molt còmoda gràcies a la seva sola flexible i lleugera. Simplement espectaculars! Aquesta sabatilla calça la talla habitual, si estàs entre dues talles et recomanem escollir la talla més gran.

   
Selecciona opcions Aquest producte té diverses variants. Les opcions es poden triar a la pàgina del producte

SABATILLA DE CASA TONI PONS

29,95 (IVA inclòs)
Sabatilla de casa tipus esclop per a dona feta en teixit. S'elabora en tons llisos combinant teixit i feltre. La sola és plana i té 0,5 cm de gruix. Tota la sola està feta de goma. Compta amb plantilla extraïble amb una cunya de 2cm de gruix a la part del taló, que dóna al peu una alçada total de 2,5cm. És molt còmoda gràcies a la seva sola flexible i lleugera. A més porta un tancament elàstic que et permetrà ajustar-la a peu per a més confort. Un plaer per als teus peus durant l'hivern! Aquesta sabata calça la talla habitual, si estàs entre dues talles i t'agrada portar les teves slippers amb mitjons, et recomanem escollir la talla més gran.
Selecciona opcions Aquest producte té diverses variants. Les opcions es poden triar a la pàgina del producte
Product Enquiry

Product Enquiry