SABATILLA DE CASA TONI PONS

29,95 (IVA inclòs)

Venut per: Calçats Canal

Sabatilla de casa tipus esclop per a dona feta en feltre, de tons llisos. La sola és plana i té 1,5cm de gruix. Tota la sola està feta de goma i trena de cinta contrastada en diferents tons. Compta amb una plantilla extraïble amb una cunya de 2,5cm a la part del taló, que s’acobla a la sola i li dóna a la sabatilla un total de 3,5cm d’alçada. Tot l’interior està folrat en teixit. Pertany a la col·lecció Slippers de Toni Pons i és molt còmoda gràcies a la seva sola flexible i lleugera. Aquesta sabata calça la talla habitual, si estàs entre dues talles et recomanem escollir la talla més gran.

Enviament
Informació addicional
Color

Blau

Talla

38

,

39

,

40

Informació del venedor

Informació del venedor

  • Nom de la botiga: Calçats Canal
  • Venedor Maria Carme Canal Serrat
  • Adreça: plaça Nova, 16
    08513 Prats de Lluçanès
    Barcelona
  • No hi ha cap puntuació
More Products

SABATILLA DE CASA TONI PONS

35,00 (IVA inclòs)

Sabatilla de casa tipus esclop per a home feta en teixit. S'elabora en tons llisos combinant feltre i teixit encoixinat. La sola té 0,5 cm de gruix i està feta de goma. Compta amb una plantilla extraïble amb cunya de 2cm de gruix. És molt còmoda gràcies a la seva sola flexible i lleugera, a més porta un tancament elàstic que et permetrà ajustar-la perfectament al peu. Confort assegurat per aquest hivern! Aquesta sabata calça la talla habitual, si estàs entre dues talles i t'agrada portar les teves slippers amb mitjons, et recomanem escollir la talla més gran.

Selecciona opcions Aquest producte té diverses variants. Les opcions es poden triar a la pàgina del producte

SABATILLA DE CASA TONI PONS

25,00 (IVA inclòs)

Sabatilla de casa tipus esclop per a dona. Està feta de feltre reciclat a partir d'ampolles de plàstic recollides de l'oceà. S'elabora en tons llisos. La sola és plana, té 1,5cm de gruix i està feta de goma. Compta amb una plantilla extraïble amb una cunya de 2,5cm a la part del taló, que s'acobla a la sola i li dóna a la sabatilla un total de 3,5cm d'alçada. Tot l'interior està folrat de teixit. pertany a la col·lecció Slippers de Toni Pons i és molt còmoda gràcies a la seva sola flexible i lleugera. Simplement espectaculars! Aquesta sabatilla calça la talla habitual, si estàs entre dues talles et recomanem escollir la talla més gran.

   
Selecciona opcions Aquest producte té diverses variants. Les opcions es poden triar a la pàgina del producte
Product Enquiry

Product Enquiry