Lluçanès,

Qualitat i proximitat

ESDEVENIMENTS DESTACATS

Descobreix tots els esdeveniments destacats

Productes

Descobreix tota la gamma de productes del Lluçanès

SABATILLA DE CASA TONI PONS

35,00 (IVA inclòs)

Sabatilla de casa tipus esclop per a home feta en teixit. S'elabora en tons llisos combinant feltre i teixit encoixinat. La sola té 0,5 cm de gruix i està feta de goma. Compta amb una plantilla extraïble amb cunya de 2cm de gruix. És molt còmoda gràcies a la seva sola flexible i lleugera, a més porta un tancament elàstic que et permetrà ajustar-la perfectament al peu. Confort assegurat per aquest hivern! Aquesta sabata calça la talla habitual, si estàs entre dues talles i t'agrada portar les teves slippers amb mitjons, et recomanem escollir la talla més gran.

Montxilla Swiss+Pro Jungfrau 20

35,00 (IVA inclòs)
Motxilla per a l'equip fotogràfic Swiss+Pro Jungfrau 20, dimensions 36X24X16 cm.

TORRADOR BOSCH TAT3A001 BOCA EXTRALLARGA BLANC

34,00 (IVA inclòs)
- Potencia: 825-980 W. - Ranura con boca extragrande: para una rebanada grande de pan o dos tostadas. - Sensor electrónico para un tostado uniforme del pan. - Selector de tostado de 6 posiciones. - Pulsador de parada independiente. - Mando ergonómico de control de tostado con función de elevación integrada. - Centrado automático del pan. - Desconexión automática en caso de bloqueo del pan o vuelco del tostador. - Calienta-panecillos, Integrado. - Bandeja recogemigas extraíble de fácil limpieza. - Recogecables.

CANTIMPLORA QUOKKA – SOLID – APRICOT 630 ML

Dime que estilo tienes y te diré que Solid es la tuya Convierte a tu Solid en el mejor compañero para tu estilo de vida, eligiendo entre una gran línea de modelos. Su estructura de acero inoxidable hace que sea lo suficientemente fuerte como para resistir tu frenético día a día sin descuidar su diseño, siempre cuidado y actual. Ir con tu Quokka Solid a todas partes será fácil, lo difícil será elegir qué modelo te gusta más. CARACTERÍSTICAS Antigoteo. Alta resistencia. A prueba de óxido Libre de condensación No absorbe olores ni sabores Doble pared aislada al vacío Mantiene la temperatura - 18h Frío - 12h Calor DIMENSIONES Y CAPACIDAD 630 ml. 250 mm. x 72 mm. 299 gr. MATERIAL Acero Inoxidable

Kingston 64 GB. SD S2. 100 MB/S.

17,55 (IVA inclòs)
Tarjeta de Memoria Kingston 64 GB. SD XC. 100 MB/S.

Porta espelma

2,95 (IVA inclòs)
Porta espelma de vidre. Mides 5,5X5,5X6,5

El Lluçanès t'ofereix LLISTAT DE VENEDORS Consulta el llistat de venedors qualitat i proximitat VENEDORS

VOLS CONTACTAR AMB COMPRA LLUÇANES?

CONTACTA'NS

INSCRIU-TE

S’utilitzarà d’acord amb la nostra Política de privadesa

ÚLTIMES NOTÍCIES

BLOC

Coneix les últimes notícies